Monday 9 April 2012

L.O.V.E

sejak da siap blog ni,kje aku x habis2 tgk skrin..hikhik..jap lg la bru text Mr.Simple..td ade seorg kwn aku shared her problem yg mengusutkan kepalanya. mcm kucing garu kutu kt bdn.Dulu pon aku prnh rse cmtu,hish bkn rse ade kutu,rse ade mslh dlm bercinta ni..ayat yg kita slalu dgr habis madu sepah di buang.da dpt hati kita di biar sepah gitu kne sapu oleh makcik cleaner..sobsobsob..terrible cmtuh..sometimes in this situation kita xleh blame guys or the girls..hmmm mcm x betol je.ok kdg2 kite boleh blame diorg sbb cmne pon mesti slh punye sbb manusia itu dicipta mmg x sempurna dan kita mencari kesempurnaan untuk merasa lengkap.Walau ape pon yg terjd kita xleh syg org tu lebih sgt sbb sepatutnya kita patut syg Allah lebih berbanding kita syg partner kita sbb Allah yg bg kita hati dan perasaan untuk mencintai dan merasa kasih.


Insyallah kalau die jodoh kita da di tetapkan oleh-Nya,putus di tgh jln ke,jmpe kt tgh jln belum knl pon mesti,wajib,compulsory jd jodoh kita kalau ia di tetapkan Yang Maha Esa.aku ckp ni sbb ak percaya bahawa itu bnr..mmg aku tiada bukti yg kukuh untuk menSUPPORT ayat aku td sbb aku bkn dr keluarga yg lengkap or what others call happy family.but whose family is happy all the time kn?so kita kne bersyukur dgn ape yg kita ade ok?
clock is ticking




SWEET KN?

1 comment: