Saturday 14 April 2012

i miss u damn much

god,i miss him
tgh mlm cmni ntah knpe makin membuak2 aku rase rindu.mungkin sbb td tgk shah jazsle kt tv.GORGEOUS!..da lame rsenye x jmpe die.rindunye xckp.smpi terlanggar pintu aku ni.bkn ape,aku ternmpk some1 mcm die kt hospitl,mcm terkjot je.dlm kepala otak aku ni pk,xkn la die nk dtg hospital aku wat suprise kn?no no no..menyorok aku krg..die bz with assignment ngn final weeks is coming.aku sebagai teman hanye mampu menyokong die dan bg moral support so dat die boley usaha ngn gigihnya..aku tol2 nk jayakn relationship ni..aku xnk jd mcm dulu.before aku jmpe die,aku ade berknln ngn this guy.OK,we just call him GUY ok.so,Guy ni baik,sweet,funny sume yg aku nk cuma satu je yg gagal unutk aku bersama ngn die.ini adalah kerana die xprnh nk siyes or commited to anything.bagi aku,itu bkn calon suami yg sesuai untuk aku persembahkan pada mak aku even he's got the package.iye mmg aku akui aku sdeh sbb pada mulanya ak x minat die,playing hard to get.aku wat cmtu pon sbb aku taw yg org mcm aku ni x sepadan ngn org mcm die.kehidupan aku x same ngn die.although we have a lot in common,there's too much differences.org kata skali skale  berbeza ade bgosnya ini klo bezanya aku mkn smbl blcn,die mkn chicken chop,aku mkn ikan masin die mkn english cuisine ssh la aku.mungkin ade hikmahnya.then aku lame menyingle..after that i met Him..rasa mcm sekejap je ttbe rse suka.he's nice,treat me well.alhamdulilah aku dan dia same2 mengajar pe yg kami kekurangan..tipula xde gadoh tu.konfem ade..hikhik.smpi menangis bwk ke tido..tp x gado maka xdela pujuk2 kn?the point is aku bersbr untuk bertemu dgn jodoh ku.walaupun aku taw ade kemungkinan besar tmn aku ini bkn jodoh ku,tp itu ketentuan Allah.Insyallah ad rezeki aku boleh jd isteri die klo die nk memperisterikan aku.aku harap die kt sana merindui aku seperti mana aku merindui die berguling2.aku menunggu saat die blik ke ampang.ble die da free klo die rse ade tmn yg die nk jmpe ni,die taw la mne nk cari.klo die x cari,aku diam jela membawa diri..yg penting thg mlm ni,aku rindu die sgt and aku geram sbb hp aku ni call die xdpt2..ggrrr

1 comment:

  1. alahai sweetnye kau ni.. tapi perasaan rindu dan menunggu tu memang sakit sebenarnya.. jadi kau sabar lah ek.. kalau ada jodoh, tak kemana pun :)

    ReplyDelete