Tuesday 24 April 2012

keluhan yang terlepas

lamenye rse x update blog ni..sorry la sbb bz ngn kje,hal kt umh lg..haha xsmpt nk update anything..nk dkt hujung bln ni byk betol org yg tempah untuk wat tiramisu..hehe..alhamdulilah rezeki..aku sibuk menguruskan hal aku sendiri..aku xtaw la die cmne.sibuk ngn test..nk suro text aku pon aku serba slh..die bz ngn hal die..smpi td time g kje ade org ngrorat aku,member aku kate,ko ingt ko single ke umairah?xyah nk sengih lebih 2..haha..punye la ak rse diri aku kosong smpi rse mcm diri ni single sbb kehidupan aku skrg ni x ubh mcm life aku masa aku xde sape2 kecuali family yg sygkn aku..aku rase biasela kot kdg2 kita rse diri kita kosong..ak ckp kt tmn aku,yg aku takot klo da lme xckp,xjmpe takot jd total stranger.mcm menakotkan je?die kate xkn jd cmtu tp ntahla aku mcm x setuju je.aku phm tmn aku tgh final,test and everything.klo boleh,biar aku je pegi amek kan test2 untuk die.sbb klo di sebabkan paper2 tu membuatkan die bz xsmpt mkn,xsmpt tdo apatah lagi xsmpt nk call or text 1 msj kt aku ni,aku sanggup amek paper tu untuk die..mmg baik bnr aku ni nk study blik kn?ahaha..gelak x ikhlas betol.xpela aku redha dan sabar jela.kdg2 lelaki ini klo kite suro die khusyuk and fokus,terlebih2 plak diorg ni..nk wat mmcne lg..aku redha.insyallah ade hikmahnya.nasib aku ade kwn2 yg menceriakan hari2 aku suram...thanx a alot to kak kasful,bell,fizi and nas sbb sentiasa wat aku gelak and bg nasihat time aku tgh sedih.u all were the best...aku beryukur dpt knl korg:)

1 comment:

  1. tu lah gunanya kawan. bila kita sedih,kawan2 lah tempat kita ceria.. lelaki tak boleh dipaksa2.. insya allah lepas habis test tu, mesti ko dah happy balik dah..hehe

    ReplyDelete